sobota, 22 września 2012

BIG BANG - FANTASTIC BABY STYLE !!

 Kiedy Big Bang w końcu powrócili na scenę i wydali długo wyczekiwany mini-album ALIVE ! który w ciągu kilku dni wbił się na listy przebojów wyprzedzając wszystkich konkurentów znalazł się na pierwszych miejscach m.in w South Korea Gaon Weekly Album Chart i na 150 miejscu w United States Billboard 200 ( WYPRZEDZILI JUSTINA BIEBERA kekekekkeke !!!) .
Na początku teledysku widzimy super mega sowę którą posadzili na latarni na drugim planie widać antyfanów Big Bang których próbują okiełznać policjanci aż do końca MV biją się pałkami.G-Dragona możemy zobaczyć z pięknym biskupim pasemkiem we włosach !! T.O.P w cudnych miętowych włosach bawiącego się w Napoleona ^^ Taeyanga medytującego z jego wyznawcami Daesunga przywiązanego do ściany łańcuchami ( to sprawka Izzy ) !!.Seungri jak widać w teledysku jest w towarzystwie pieknych Pań Kocic ( tak Izzy nazywali w gimnazjum - KOCICA tak mi się przypomniało nie bądź zła ).Na końcu chłopcy bawią się w Matrixa a koło nich biegają dwa wielkie futrzaki .

G-Dragon

T Back Jean by Keith Haring x Patricia Field


 Horse Eyelashes from Paperself




 Heart x The Rolling Stones Capsule Limited Edition Collection

 T.O.P 


D&G‘s SpringSummer 2012 menswear collection



17,5CM Stretch Nappa Leather Jeans by Dior Homme

Ann  Demeulemeester Vitelllo Olio * Lace Boots 

Taeyang 


 Cross Body Chain by TOPSHOP


Ashish's skeleton pants from their FW 2011 collection


D&G‘s Spring Summer 2012 menswear collection.

Daesung 


in Spring 2012 Collection by Jean Paul Gaultier



Delfina Delettrez Button Down Silver Collar Necklace


John Galliano Spring 2012 Silver and Black Military Varsity Jacket

Seungri 


Uniform Experiment Season 20112012 Autumn Winter Collection



Zoom Force 1 Snowboard Boots by Nike


DARA ^^

3 komentarze:

  1. Nareszcie! BigBang - Fantastic baby, to moja druga ulubiona piosenka, zaraz po Monster.
    Czy tylko ja zauważyłam, że na tych modelach te ciuchy leżą o wiele gorzej niż na Bigbangach??

    OdpowiedzUsuń
  2. WOOW *o* BB w tych ciuchach sto razy lepiej wyglądają niż modele. :3 zgadzam sie z poprzedniczką!!! :3 aż miło by było nabyć coś takiego :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wszystkich wyprzedzili. To była moja pierwsza piosenka jaką usłyszałam autorstwa tego zespołu. Pokochałam oczywiście od razu.
    G Dragon z tymi włosami, to jak Roszpunka. No wiesz, może chciał sobie powisieć na nich jak Roszpunka w Zaplątanych. ;P
    A jeśli chodzi o T.O.P to to było moje pierwsze wrażenie jak go zobaczyłam. "OMG Napoleon Bonaparte!!" ale po dłuższy namyśle można dodać "Ale w ładniejszej i nieco wyższej wersji". :D
    Jak zobaczyłam Daeysunga przykutego do ściany to wiesz... Od razu pojawiają się dziwne skojarzenia (jak ma się takich chłopaków w szkole).
    Zgadzam się z poprzedniczkami, że na nich te ciuchy lepiej wyglądają, niż na modelach.

    OdpowiedzUsuń